Nzs ben doğumdan önce almıştım silverette markasının. Herkes çok övüyordu burda görmüştüm fakat göğsüm hiç yara olmadı emzirirken. Doğumdan önce hevesle birkaç kullandım o kadar. 300e almıştım 150 ye verebilirim dilerseniz. İki ya da üç kez kullanmışımdır 4 buçuk aylık bebeğim şuan