Zeyasha Sezeryanla Doğum yaptım az önce birden birşey oldu karnımda sanki yel var gibi gaz sancısı mı bilmiyorum da dikişlerim falan felaket bişey olacak diye çok korkuyorum
Asli91 Zeyasha ne kadar oldu doğum yapalı. Bende sezeryan oldum ama öyle bişey yaşamadım bilemiyorum.
elifzeze Zeyasha merhaba bazen gaz sıkışması yapiyor ya da idrarınız geldiyse sıkıştırıyor gibi oluyor bende de olmustu ne kadar oldu dogum yapalı