Mirac_bbk Gece yola çıkarsanız belki arkada uyursa daha rahat olabilir. Aklıma bu geldi. Benimde oğlum on gün sonra 2 yaşına giricek ormana, plaja falan gidiyoruz hava almak için 20-25 dakikalıj yolu burnumdan getiriyor asla yerinde durmuyor inmek istiyor ben mesela asla 10 saat değil 2 saatlik yolu göze alamazdım. Çok mecbur kalırsamda gece çıkardım uykusuna denk getirip çünkü araba hareket ettikçe sallanmak gibi gelir uyanıcanı düşünmüyorum.