elha_3 Bizimde ayın 3 ünde. Bu kadar kalabalık olmucaz toplamda 9 kişi aynı binadayız zaten. Benim anne babamlar, eşimin anne ve babası bu kadar. Onun dışındaki kimseyi çağırmadık. Amaç anı kalsın die. Ve tek görüştüğümüz gidip geldiğimiz ailelerimiz. İlk yaşıda pandemiye denk gelmişti yine bu şekilde ama daha kalabalık yapmıştık terasda. Kardeşler, kuzenler, ailelet vs doğumgününden hiçbişe anlamamıştım okadar hazırlık yaptım çocukla ilgilenmekden ne yedim nede anladım. O yüzden bu sefer evde süsleyip masasını falan aile arasında kutlucaz. Ya herkesi çağırmayın küsen küssün ki ben şuan öle yaptım. Yada direk eşinle kutla gitsin. İki gün küser unuturlar.