1prens1prensesannesi68 kızım bugün 4 ay 9 günlük oldu gece uykusu güzel 1 yada 2 kez emmek için kalkıyor. Gündüz uykuları çok hafif hemen uyanıyor. 4. Ay aşımızıda olduk çok şükür huzursuzluk ateş vs. yaşamadı bebeğim. Damakları çok kaşınıyor eline geçen her şeyi sürtüp sinirleniyor diş etlerine. Sürekli kucak istemeye başladı. Üstümüz başımız salya bu aralar😅 ek gıdaya başlamadım doktor önermeden erken başlamayı uygun görmüyorum bağırsak florası gelişmemiş oluyor çünkü daha. Dönmeye çalışıyor popoyu döndürüyor gövdeyi döndüremiyor yardım ediyorum artık 😊