Bebekli evde dogrumu acaba kullanmak bilemiyorum ?her yil Kayinvalidemlerin Bag evi var bahceli ora gidiyorduk yazin.simdi korona var diye gidemicez klima aldik Odalara fakat kizim hastalnir diye korkuyorum .esimde yatak odasinda kullanmayiz salonda kullaniz.bende geceleri orda uyurum.diyor buda sikinti