Bebeğim 8 aylık ve aşırı hareketli bir bebek asla oyuncaklariyla 2 3 dakikadan fazla oynamaz bezlerken savaş halindeyim asla durmuyor bir yeri mutlaka hareket halinde oluyor. Normal bebeklere göre de az uykusu var uyku problemi yaşıyor. Hiperaktif rahatsızlığı olabilir mi sizce öyle bir yazıya denk geldim ama bizzat yaşayan varsa öğrenmek istiyorum