En büyük tencerede kemiklerin üstünü geçecek kadar su koyup,
Kaynayana kadar yüksek ateşte, kaynayınca kısık ateşte 4 saat pişirdim.
Üzerinde biriken köpükleri aldım.
Piştikten sonra isterseniz iliklerin içindeki iliği çıkarın.
Soğuyunca da süzüp buz kalıplarına koydum. Çorbaya pilava herşeye çok güzel oluyor 🤌🤭