MinnakAsel bakarlar tabi. Diş ishali diye bişey yok diş zamanında çocuklarım bağışıklığı zayıfladığı için daha kolay hasta oluyorlar aslında durum bu. O yüzden siz hiç ihmal etmeyin bi acile gidin bakılsın kakasına çişine kanına. Allah korusun bi sıkıntısı varsa da en azından tedavisi olsun