23 günlük bebeğim var. Aptamil 1 kullanıyordum gazlı bebek olduğu için bebelac golda geçtim bu aptamile göre daha yoğun kıvamlı ve daha az şekerli. Hastanede aptamil önermişlerdi diye tereddütte kaldım ama aptamilinde gaz yapmayan maması çok pahalı ne yapsam bilemiyorum