[silindi] Memnun olanda var olmayan peki ? Neden değil ? Almak istiyorum da tavsiyenize ihtiyacım var
Woody [silindi] Ben çok memnunum. El almıştm. Huni setini sıfır aldım. 3te 1 fiyatına mis gibi makinam olmuş oldu
[silindi] Woody hastane tipi ameda kiraladım hiççekmedi çok acıttı . Damla damla süt geldi weenin manueli bile daha çok çıkardı . Çekim gücü nasıl lansinoh kullanıyorum ama çekim gücü daha iyi bir şey kazım
[silindi] Woody malesef bir sürü para verdik ama hiç çekmedi çok can acıttı . Medela alayım dedim bende amabir sürü para vermeden önce araştırmak istedim . Sizde kaç ml süt çıkarıyor acıtıyor mu
Woody [silindi] Dediğim gibi 2.el bakın. Zaten gögse ve sute degen kısımları huni seti olarak satıyorlar ayrı. Hiç acıtmadı bende.