Kızlar oglum 8.ay atagındaydı ve benı inanılmaz yordu yıprattı 3 gun once sacımın önünde beyazlık gördüm saçıma aklar düştü siz düşünün yorgunluk uykusuzlugumu 😬🤕 atagı 3 gun once bıttı dun gece uyuturken normalde uykuya aşırı direnme vardı bıraz mızıklandı uyudu az oncede uykusu geldı mama içti alkış yaptı hemen uyudu ilk defa aylar sonra benı yormadan uyudu acaba düzeliyor mu sevıncten aglayacaktım😅 uykuya haddınden fazla direniyor du eşim ben zor zapdedıyordk kendını yerlere atıyordu ayagı ıle bızı tekmelıyodu benım sacımı yolardı eşimin yuzunu cırmaladı 2 yerden çizip kanattı ter akardı basmdan asagı uyutana kdr ağlaya ağlaya cok uyuttuğum oldu her uykusunda boyleydı ama uyku akardı gozunden esneye esneye bır hal olurdu yınede ayagıma koyunca sallamayaa baslar baslamaz kendını atar benı tekmelerdi🤧🤧🤒😵🥺