Selam kızlar.
Kızım 3 aylık ultrasondan sistit göründü ve doktor idrar tahlili istedi. Bölgesine yapıştırmam için birşey verdiler ama maalesef içine gitmiyor sonda taktırmak da istemiyorum canı acır diye. Alabileceğim başka bir yöntem var mı acaba yaşayan oldu mu aynı durumu