Yasanixxx Kızım iki gece hastanede yattı atesten dolayı galiba enfeksiyon vardı ve doktor antibiyotik verdi ve hastaneden çıktıktan sonra subgibi ishal gidiyor ve pişik oldu çok kötü ağlıyor napabilirim yardım edjn acillll!!!
Saripapatyammm Yasanixxx Nemli birakmayin. Pisik kremini duzenli kullanin. Antibiyotik bitince cisi duzelir. Pisigide gecer bakimini duzenli yaparsaniz.
Uzaymekiii Yasanixxx mustelanın 1-2-3 pişik kremini kullanın aynı şeyi bizde yaşadık onun haricinde hiçbi şey geçirmedi
PembePelikan Yasanixxx öncelikle ishali durdurmak lazım, pişik kremleri işe yaramaz kaç aylık bebeğiniz ? Doktor ilaç vermedi mi
Uzaymekiii Bir de probiyotik kullanın kaç aylık bebeğiniz bilmiyorum ama ishalinin geçmesi için probiyotik verirseniz o da pişiğin geçmesine yardımcı olur
KubrAyhanYigit İlk defa mi kullandınız antibiyotik ilacı ona da alerjisi olabilir. Ben oğluma bı kere kullandım Azitro icirdim. Yüzde, vücutta, popo da kızarıklık sivilceler oldu, popoda da pişik olmustu ayrıca öyle anlamıştım bıraktım sonra