uyurgezer 3 gün önce doğum yaptım doğumum çok zor geçti. Bebeğim doğunca benimseyemedim o muhteşem annelik duygusunu yaşayamadım kendimi bebeğin annesiymiş gibi hissetmiyorum sevmemiş gibi hissediyorum. Sütüm gelmiyor sürekli ağlıyorum nasıl geçecek yaşayan var mı?
Saripapatyammm uyurgezer Aglamaman gerek canim. Bebeginin sana ihtiyaci var. Anne ne kadar huzurlu olursa bebekte o kadar guvende hisseder ve huzurlu olur. Bunlari düsün. Sakin kalmalisin. Bu donemler gececek. Cok normal bir psikoloji.
Asyaaass uyurgezer azz önce bir post açtım ve bunu yazdım aynı durumu yasadım maa hergün agladım bende 22 gün oldu doğum yapalı bende de benimseyemedım istemedım 10 gün boyunca agladım özellikle ilk bir hafta cok zor gectı yavas yavas yavas düzeliyor ben sımdı iyice toparladım hatta bısey olacak diye bebegım hasta olacak diye korkuyorum ara ara yokluyor benı ama kırkımı kadar düzelir mus lohusa depresyonuymus bunun adı sadece size tavsiyem sızı boll bol dinlendırsinler mümkün oldugu kadar uyuyun yalnız kalmayın ve sürekli bebegım bana muhtac bu bebek benm deyin ben o sekile biraz atlattım 😔
Blablas uyurgezer öyle muhteşem inanılmaz bir duygu var mı gerçekten inanın merak ediyorum. Bana doğum çok normal gelmişti normal bir olay aslında. Gebelik okulunda eğitmenimiz bile doğum mucize falan değil arkadaşlar normal bir şey diyordu. Yani öyle aman mucize yasiycam falan diyerek gidiyoruz yasamayinca da acaba sevmiyor muyum kötü muyum diye sorguluyor insan kendini. Ama öyle bir şey yok yeni bir olayın içindesiniz ve hissettikleriniz çok normal. Bebis büyüdükçe birlikte birbirinize alışıp çok çok seveceksiniz. Bu günler geçecek aglamamaya çalışın tadını çıkarmaya çalışın. Size yardımcı olan varsa uyumaya bol su içmeye çalışın.siz rahat olun her şey yoluna girer
homosapiens uyurgezer 2 yıl tedavılerle ugras sonucu kızımı kucagıma aldım aynı seylerı yasadım merak etmeyın hepsı normal seyler zamanla azalarak gecıyor alısıyorsunuz benımsıyorsunuz rahat olun kendınızı kasmayın neden boyle hıssedıyorum dıye hepsı gececek
CaglaCeylin Gözünüz aydin, cok normal hissetikleriniz.. hormonlariniz altüst kendknize gelmeniz zaman alir aglamak geliyorsa icinizden aglayin ve bosaltin icinizi.. cami acik temiz hava alin sesli müzik dinleyin kafayi dagitin.
queens Bende o muhteşem bir duygu dediklerini yaşamadım sanki doğumum kolay oldu hemen göğsüme verdiler falan annem diye sevdim ama millettin çok abarttığını düşündüm benimseyememe kendimi bakıcı gibi hissetme durumu bir süre devam etti ama ilk doğduğu günden itibaren herseyiyle ben ilgilendim baktım birşey olcak diye çok korktum ama hepte bu çocuk benimmi şimdi ben annemi oldum eski yaşantım olmucakmı artık diye söylenirdim kendi kendime şimdi 5 aylık hala zor inanıyorum ama daha çok benimsiyor insan buyüdükçe hatta kıskanmaya başlıyorsun benden baskası sevmesin beslrmesin diye 😂
Kuzeyufuk Sizi çok iyi anlıyorum inanın . Geçiyor inanın geçiyor geçmeyecek sanacaksınız ama geçecek . Ben doğum yaptım sütüm gelmedi 4 gün boyunca bebeğim tam 21 gün boyunca emmedi inat ettim bu cocuk benim mi bu beni sevmiyor beni emmiyor diye ağladım emzirmeye çalışıyorum tepemde kocam kaynanam annem hepsi bi yandan allahım ne günlerdi ama gecti
Caglarass uyurgezer Sağlıkla büyütün bebeğinizi. Hissettikleriniz çok normal. Ablama annesi falan demiştim uykusuzluktan mı yoksa benimsememekten mi kaynaklıydı hala bilmiyorum. Sanki başkasının çocuğunu getirip kucağıma vermişler gibiydi. Ama geçiyor zamanla birbirinize alışıyosunuz 😊