Sumeyyem Benim oğluşta 14 aylık daha erken diye düşünüyordum ama çiş yada kakasını yaparken eğiliyor ve bezini gösteriyor. Bende başlasam mi diye düşünüyorum artık ama nasıl yapacağım tam bilemiyorum. Klozet lazimlıktan aldım ben klozetteyken yalnız bırakmaz sağolsun gelir illa 😅 öyle görunce onuda oturtayim çiş falan diyeyim diye plan yapıyorum ama bakalım 😄