Merhabalar kızım 6 aylık ve bu aralar kilo aldıkça farkettim bacaklarında boğum eşitsizliği var doktora götürdüm kalça ultrasonu çekmiştik onun sonucuna baktı(yeni doğan döneminde) bacaklarına baktı sıkıntı yok eşit bebek ayaklarını da tutup kendine çekiyor ayaklarına da basıyor sıkıntı yok gibi dedi ama yine de ortopedi görsün dedi randevu aldım ama bir hafta var daha benim de içim rahatlamıyor bir türlü ya kötü bir şeyse lütfen varsa sağlıkçı biri bana cvp yazsın