Anneyim07 Benim kız kardeşimde 6 haftalıkken kahverengi leke olmuştu. Ertesi gün et parçası şeklinde kan geldi düşük başlamış dediler eğer bir önceki gün gitseydi hemen progestan veriyorlar ama biz geç kalmıştık. Böyle durumlarda beklenmemesi hemen acile gidilmesi lazım. Herkeste oluyor genelde bu kahverengi leke o yüzden bizde ciddiye almadık ama ara ara gelmeye devam ediyorsa mutlaka gitmesini öneririm.