Nisanannesi1 23 gün önce normal doğum yaptım ilk doğum. Dışarda sadece 1 dikişim vardı küçücük bi kesi oda dikişi tuttu normal görüntüsüne döndü. Ama iç dikişler ne durumda bilemiyorum ve iç dikişim çok açıyor bilgisi olan var mı pansuman yapmadım hiç çünkü içte
Ezgimutlu Nisanannesi1 benimde içten ve dıştan dikişim var 16 gün oldu ağrı oluyor kontrole gidicem bakalım ne diyicek dikişler gevşemiş ola bilir bende
Yusufali06 Nisanannesi1 iç dikişlerin iyileşmesi uzun sürüyor ne yazık ki benimki 40 45 günde anca iyileşti. Sürekli bu kez patladı bu kez şu oldu ay birşeyler oldu ama ne diyerek korkuttum kendimi 😅 ama meğer normalmiş hepsi. Pansuman da ben ilk 10 gün falan düzenli yaptım snra aklıma geldikçe ağrı hissettikçe yaptım 😅 45 günde kontrolüm vardı doktor gayet iyi dikişlerin deyince rahat Bi nefes aldım
Anne_6 Nisanannesi1 ben her WC ve duştan çıkarken batikonlu su ile yıkadım kuruyunca çamaşır giydim. 5 litre batikonlu su verdiler hastaneden çıkarken. Çabuk iyileşti. Ağrı için parol kullandım.
Nisanannesi1 Yusufali06 ben hiç pansuman yapmadım doktor gerek yok dedi bi tane dikiş için. İçtekielr içinde yapamam heralde