Kizlar bebegimde alerjiden suphelendigimiz icin diyetteydim 2 aydir testlerimiz temiz ciktigi icin diyetimi acmaya basladim yavas yavas bebegim 4 aylik oldu ve sütüm bebegime yetmemeye basladi aptamilin progomin as mamasini denedim ama hic yemiyor bazi yerlerde ha olaninin tadinin daha iyi oldugunu okudum eger daha iyiyse doktorumuza sorup alicam kullanan anneler varmi aranizda bu amam digerleri kadar sert degilmis galiba diyet acmaya basladigimiz icin bu mamadan yiyebilir diye dusundum