Ezgimutlu Merhaba kızlar bebeğim 16 günlük dün gece farketim ıkınarak kakasını. Yapıyor kabız oldu sandım takip etim sabaha kadar ama. Kakasında sorun yoktu her zamanki.gibiydi bunu niye yapıyor ola bilir
TinkyWinky Ezgimutlu 16 günlük bebek kabız olmaz.Sadece anne sütü alan bebekler ek gıdaya geçene kadar kabız olmaz .Kabızlık bebeğin kakasını keçi pisliği şeklinde olmasıdır ki anne sütü alan bebekte bu görülmez ek gıdaya geçene kadar.Bebeğinizin büyük ihtimal gazı vardır.
Ssssraa Kabız olması durumunda kakasının illa taş gibi olması gerekmiyor. Zor yapılan dışkı aslında kabızlık demektir.