ilknurcelik Sizde bir sorun olmadığı, başkalarında da sorun olmayacağı anlamına gelmez. Ben böyle şeyleri şuna benzetiyorum. Kırmızı ışıkta on araba geçer ceza yemez ama on birinci ceza yer. Ceza yiyen olmak istemezsiniz değil mi? Bir sürü çocuğa yada size birşey olmamıştır ama çocuğunuza olabilir. O yüzden ben izletmemek için elimden geleni yapıyorum. Ayrıca oyuncak ve tv arasında çok büyük fark var. Tvdeki o görüntüler arası geçiş ile oyuncağı aynı kefeye koymayın. Oyuncaklar eğitici olduğunda bebeklerin motor gelişimi için çok çok faydalı iken tvdeki o sözde eğitici programların çocukta yarattığı sorunlar tartışılmaz bile. Tabi ki yine de sizin çocuğunuz izletip izletmemek sizin elinizde. İyi günler 😊