DogaLina Urass78- kizim 18 ayi geciyo ve ileri ki gunlere kaba taslak yaptigim arastirmalarim sonucu 2 yas ne ki 3 yas bomba gibi gelio dio 😂😂😂😂
Mom4775 Tam 2 yaşında dönem dönem artıyor ama bazı günler sakinliyor. Şimdi doluşurlar oooo sen bide 3 yaşı gör diye. Doğduğundan beri bi bitmedi oo sen 4 ü gör , 4 ne ki 5 i görcüler. Çevremde gördüğüm 2.5 gibi bayağı duruluyorlar.
Mom4775 Benim çevremde de 3 yaşta sihirli değenek değiyor çok rahatlıyorsun diyenler var onu nasıl yapalım? İç karartınca mutlu olan bi güruh var resmen ya.
Mutlubebis Urass78- kimse sorsam, hangi kaynağı okusam 2 yaş sendromunun 3 yaşında son bulduğu yazıyor :) kızım da 25 aylık 🤭 sağlık olsun napalım 😁
Uzaymekiii Urass78- 3 yaşa kadar ama evrilerek geliyo 3 yaştan bildiriyorum bu yaş da başka bi olay🥺🤷🏻♀️
Laden Urass78- korkutmak istemem ama tam sendrom 2 yaşında başlıyor. Aman aman önceki neymiş sendrom bu işte diyorsunuz🙃 27 aylık kızım devam ediyor. 3 yaşında geçiyor diyorlar ama bu bebeler girecek sendrom bulurlar yine kendilerine😁