Dişim çok agiriyo 2 gün önce gittim iltihap varmış ilaç verdi haftaya cekicekmis ama ağrıya dayanamyrm 2 aylik bebeğim var parol ve antibiyotik verdi gecmiyo ağrıdan ağlıyorum parolu nerdeyse 3 saatte bir alıyorum napayim dayanamıyorum agriya bı sıkıntı olurmu bide ağrı için öneriniz varmı böyle giderse cektiricem aksam gidip dayanymyrm