bozobeydrk göğsümün altı çok kızarmıştı sıcak havlu koydum, soğuk lahana koydum, ılık duş aldım günde 2 kere, zeytinyağı ile masaj yaptım, sürekli sağdım, sürekli emzirmeye calıstım( kan yoktu bende) ama geçmedi bi şekilde antibiyotik başlanıldı 2. Gün acısı dinmişti 1 haftayı buldu normale gelmesi ama. Daha sonra o memede red başladı emmek istemedi. Şimdi tersten, yan yatarak emiyor sadece. Kabus gibi bi acıydı aklıma geldikçe sızlıyor 🤷🏼♀️😊😊😊