Zhranne Ben de Eylül gibi Ayvalık’a gitmek istiyorum kızım o zaman 6 aylık olacak ama endişeliyim soğuk olur mu diye?
Ruzgarsmummy Zhranne ayvalık suyu genelde ege ve akdenize göre bi miktar soğuk oluyor biz temmuzda gittiğimizde suda üşümüştğk ama dediklerine göre eylül ayında suyu ısınıyormuş oranın