Derin36 Merhabalar benim sol tarafımda ağrı var galiba gaz ağrısı midemde de oluyor yiyeceklerden hemen sonra gaz çıkarma isteği oluyor.Ama 15 gün falan oldu bu ağrı var sırtımada vuruyor.Ciddi birşey olabilir mi.Gaz için neler yapılabilir
Noooname Derin36 kesin safra taşıysa cerrahi ilgileniyor, dahiliye ye gidebilirsiniz tetkiklerinizi ister
dewamkee Derin36 dahiliyeydi yanlis hatırlamıyorsam 2 sene once oldum amelyat tam gogus alti ve midenin oldugu bosluga bi agri giriyordu ama inanilmazzz ve sirtima vuruyordu .. ancak ağrısı igne yada serumla geviyordu
Derin36 dewamkee benimde o şekilde ağrı dahiliye dr gittim bakmadı bile gazdır bağırsaklarda dedi o kadar.
dewamkee Derin36 hayir canim emara girdim oyle cikti ortaya bende 2 3 defa gittim böbrek felan dediler su ic dediler en son emarda cikti
Derin36 dewamkee aynen böbrek diye düşündüm bende dahiliye idrar kan tahlili yaptı bir sorun yok dedi ama ağrım var yinede