19 aylık bir kıızm var sağolsun 🙏 yaşına kadar uyku düzeni normaldi ama yaşından sonra geç uyumalar gece uyanmalar gündüz az uyumalar başladı dişten dolayı olduğunu düşünüyorum. Bu aralar ise iyice değişti düzeni geceleri beşiğinde uyumak istemiyor, gece muhakkak çığlıklar atarak ağlıyor ve beşiğinden almak durumunda kalıyorum. 15 gündür kızımın huyu suyu değişti bambaşka bir çocuk oldu. 🙄 Gündüz 2 defa uyutuyordum tek uykuya döndük bu seferde sabah 5 buçuk 6 larda kalkmaya başladı sabah uykudu 10 gibi yapuyordu sonra akşsm üzeri uykusu geliyordu meme emerken uyutmuyordum ama gece uykusuna o da yansıdı sanırım. Şaşırdım tek uyku mu çify uyku mu yapmalıyım? Bir düzen oturtmak istiyorum ama allak bullak oldum fikirlerinize ihtiyacım var.😔