kızımın boynunda 1 aydır geçmeyen egzama tarzı bi döküntü var, kaşıdıkça da kanatıyor. çocuk doktoru kortizonlu krem verdi 3 gün kullandık geçti ama tekrarlıyor. diğer verdiği kremlerde çok fayda etmedi. cildiyeye randevu aldım ama muhtemelen alerjiye yönlendiricek. 11 aylık kızım. alerji testi nasıl yapılıyor?