balpetegimmmm Kızlar gündüzleri hep uyuyor gecelrri uyanık oğluşum. Gece 4 tec uyandı daha yatmadı başında bekliyorum uyku gözümden akıyor..😴 çok şükür ağlamıyor öyle uyanık duruyor . Ne zaman normale döner
geldigelenanne balpetegimmmm allah yardımcın olsun ben 3 ay cektim 🤦🏼♀️ benim bi de ağlardı.ama suan çok minik annesi diş dünyaya adapte olması zaman alır
mombeto balpetegimmmm canım o dönemler öyle oluyor 40 ı çıktıktan sonra birAz rahatlarsn zor daha her şey çok yeni ama malesef böyle böyle geçiyor onunla birlikte uyumamaktan başka onu saatlerce dur durak bilmeden emzirmekten başka bir çözüm bulamamıştım