Hanımlar sizinde bebegınız yabancı bırını görünce kalabalıkta veya bırıne gıdınce bırı gelince korkuyormu bızımki bas bas bağlıyor kurkuyor galıba sakınlastırmek nerdeyse imkansız oluyor bu yüzden hıcbıryere gıtmıyorum sızce doğrumu yapıyorum böyle bır durumla karşılaşan oldumu