AbsXxxl yenidoğan bebeklerin çoğu öyle benim bebeğim de öyleydi asla uyumazdı 5 aylık olduk hala öyle 15 dakika ya uyur ya uyumazdı 24 saate yakın uyumadığını bilirim doktora götürmüştüm normal dedi gece Gündüz ayrımı yok birde seni ister koyun koyuna yat dedi öyle yaptım biraz daha iyi gelmişti o dönem birde emziriyorsan sütün yetiyor mu kontrol et bebek gündüz uyumadığı için sende dinlenemiyorsun buda süt oluşumunu engelliyor en iyi süt yapan şey uyku ve su o yüzden dinlenmen gerek yani benim öyleydi 1 aydan sonra dinlenemediğim için sütüm yetmedi agladı sürekli gündüz ve gece de uyumazdı elleri sürekli agızdaydı mama vermiştim 1 hafta bende dinlendim sütüm çogaldı ama uyku düzeni sonra tekrar bozuldu şimdi yarım saat uyur bazen 1 saat ama çoğunlukla yarım saat buda kilo alımını engelliyor hiç uyumadı gı için çok zor bir dönem anne için hangi uyuma yöntemi denediysem olmamıştı en iyisi beraber yatmak gazı da olabilir sürekli kontrol et damla ver egzersiz yap