Canım biz de çarsamba günü karantinadan cıktık.bizi aradılar il sağlıktan.herhangı bir sıkıntınız varmı dedıler.bende koku kaybı annemde oksuruk vae dedım.cok normal onlar dedı.karantınanız bitt dısarı cıkabılırsınız dedıler. Benımde bebegımde once ıkı gun ateş sonra oksuruk burun tıkanıklıgı oldu.ona test yapılmadı.ama belırtılere bakınca o da oldu belli ki. Annem babam bizdeydı.annem babam ben kızım olduk.eşim olmadı.10 günün sonunda eşim bizimle aynı odada kalmaya basladı. Bence cıkabılırsın. Testınızı de yaptırmıssınız ne güzel.daha fazla kalınması gerekseydi karantına surecını ona gore belirlerlerdi. Ha yine maskeni takmayı ihmal etmezsin annenlerle gorustugunde.en aznından için rahat eder😌