Nehirk EMZİREN ANNELER ÖĞLE YEMEĞİ YİYOR MUSUNUZ ? Sütü bol olan annelerden bir günlük öğününde neler yendiğini rica edebilir miyim, benim için çok önemli bebeğim çok az kilo alıyor
Wanderlust Nehirk bulgur, helva, limonata, dereotu, hurma, kuruyemis(ceviz/badem) sutu arttirir. Bol bol su, bebekle sik sik ten temasi ve vakit buldukca dinlenme de en etkili sut arttirma yontemlerinden
Selin39 Nehirk canım dünyanın en faydalı yiyeceklerini de yesen sütün azsa azdır… o biraz annenin göğüs yapısıyla alakalı bebeğin az kilo alıyorsa mama takviyesi Başla bence.. ben yediğim hiçbir şeye özen göstermiyorum , yani şöyle sigara alkol kullanmıyorum zaten. Ama günlük menü belirlemiyorum kendime ne varsa evde onu yiyorum su ile aram hiç yok zaten
Mom0911 Nehirk sabah kahvaltı ne varsa hepsini yiyorum valla hiç seçmiyorum😅 Öğlen dünden kalan yemek varsa onu ısıtıp yiyorum + öğlen sonrası tatlı + meyveler+ atıştırmalıklar🙈 akşam yemek + tatlı 🙈Bana en çok bulgur pilavı,etli yemekler,yeşillikler süt yapıyor 🌸🌸
geldigelenanne Nehirk su su su inan şu aşırı artırıyor ben 4 lt su içerim ve 2 aydan beri tek meme gittik diğerini asla emmedi . Tek meme ile çok güzel.duzenli kilo aldik. Şimdi 15 aylık olduk.
Gul98 Nehirk valla kuzum bol su içiyorum kompostu yapıp onu içiyorum dut kayısı üzüm dan çok fazla özel yaptığım Birsey yok bıde Arada rezene çayı
Nehirk Selin39 sütüm az değil aslında sadece akşama doğru azalıyor gibi oluyor öğle yemeği oldum olası bu yaşıma kadar hiç yemedim ondan mı diye sorgulamaya başladım
Wanderlust Tosbikiim_0606 ben hic duymamistim kahinvalidem soyledi ben de yazdiklarimi tuketmiyorum sadece limonata iciyorum ondan midir bilmem cok guzel sut oluyor
aysenur_58 Nehirk sabah kahvaltı yapıyorum arada sürekli su içerim yemek yemem bide akşam yemeği sonra çay kızım 9 ay 10 günlük 9500 kilo
Deneyimsizanne Nehirk Merhaba, benim sütüm güzel şükür ama sebebi bol yemek değil bol su içmek, 3.5-4 lt hiç aksatmadan su içiyorum. Sabahları kahvaltıda 2 yumurtadan omlet kahvaltılıklar bir dilim çavdar ya da tahıllı ekmek ve bir kupa rezene içiyorum. Ara öğünde evdeki meyvelerden bir tane ve yanında mutlaka bir havuç yiyorum havuç güzel süt yapıyor. Öğlen bir sebze yemeği yanında yoğurt, akşamda bir et yemeği yanında genelde bol salata ve bulgur pilavı oluyor bazen. Onun dışında hep su içiyorum 👍🏻4 aylık oğlum ve her öğününde 250 cc civarı süt oluyor 🍼🐣
Nehirk Deneyimsizanne maşallah çok teşekkür ederim benzer şeyler yiyoruz aslında sanırım gündüz bebeğim hiç uyumuyor yorgunluktan sütüm akşama doğru azalıyor
esrasyaa Nehirk ogle yemegi yemiyorum iki ana ogun halinde besleniyorum ama oglende mutlaka kuruyemis meyve vs tuketiyorum. Bol su icmek ve bebekle ten temasi cok önemli. Bunun disinda sütün besin degeri yuksek olmasi acisindan karbonhidrat az protein cok olacak sekilde beslenmeye calisiyorum bu sekilde beslenince gaz problemide azaliyo. Bebegim 2500 kg dogdu su an iki aylik 6 kg.
Nehirk esrasyaa maşallah bende iki öğün aralarda ceviz badem kayısı meyve ve yoğurt yiyorum aslında ama bebeğim doğduğundan beri gündüz uyumuyor sanırım ondan