Dilaam bende kızımın ateşi 4 aylıkken 37.3 görünce çok korkmuştum ama normalmiş 😊 üzerini ince ört ara sıra ateşini kontrol et ama 39 u gecmeyene kadar ateş düşürücü vermeyi tavsiye etmiyor doktorlar en son çare fitil ama hepsinde önce ılık bir duş çok iyi gelir