Ya artık tükeniyorummm bu çocuk neden böylee 🥺10 aylık bebeklerin 10-13 saat arası gece uyumaları gerektiği yazıyor nerdeee. 23:30 uyuyor gece 2 kere beslenmek için uyanıyor üstelik kendini yarım saat salltırıyor ve 7:00 de uyanıyor sonrasında uyutmak mümkün değil. Ya ben nerde yanlış yapıyorum gece beslemeyi kesmeyi denedik oda olmuyor mamayı illa içmeli bide gece uyanıyor ya hemen oturur pozisyona geçiyor e öyle olunca da uyku tamamen bozuluyor sonra salla anam salla. Gün içerisinde de 2 saat öğlen uykusu oluyor sadece. Ya normal mi bi sorun mu var birçok kişi bebeğinin uyanmadığını söylüyor bu ay’larda ne yapmam gerek akıl verin lütfen gün içersinde zombi gibi oluyorum🥺🥺