Kızlar baştan mama meme şeklinde gittik. Gündüz emmiyor ağlıyor reddediyor. Gecede 2 sefer emiyor zaten sütüm iyice azaldı. Sağımda 60 cc anca çıkıyor her zaman sağamıyorum. Sizce sütüm kesilirmi ne yaptıysam artmadı oğlum da emmedi 😔 güya mamayı bırakacaktım öyle öyle 5. Aya giriyoruz. Ya da ek gıdada düzelirmi 😢