imrn Merhabalar. 17 gün önce spinal sezaryen ile dogum yaptım. Dikiş yerimde sıkıntı yok. Dikişlerin üstü göbeğin sarkan alt tarafında dokunduğunda bir ağrı var. Tişörtün oraya değmesinde bile bir hassasiyet oluşuyor. Sizde de öyle bir şey oldu mu ? Cevap verirseniz çok sevinirim.
Tgbvrl imrn iç dikişler tam oraya denk geliyor, 3 ay 19 gün önce sezeryan oldum daha adam akıllı lifleyebilmiş değilim o bölgeyi, iç dikişleri iyileşmesi zaman alıyor malesef
Tazeanne3434 imrn evet canım ben dokunamıyordum bile ama zamanla geçiyor 1 buçuk ay oldu doğum yapalı çok hafif uyuşukluk halen var dikkat et ağır iş yapma sıcak tut kendini