05ay05az20e1sra14na9di3r27 ben de kimseyi yanlış yönlendirmek istemem ama kullanmadım. Daha doğrusu kullanamadım. İki farklı marka aldım, ikisini de kustu bebeğim. Kabızlık yapmadı yalnız, belki de içmeyip kustuğundandır bilemiyorum.
Doktoruyla paylaştım. Keçiboynuzu özü takviyesine başlattı. Çok şükür kan değerleri de gayet güzel çıktı. Besinlerle de destekledim, kan yapan şeyler yedirdim. Özellikle kırmızı et, kuru meyveler, kabak çekirdeği gibi şeyler yedirdim.