Sahraligunler Anneler bebeklerinize hangi marka su veriyosunuz öncesinde kaynatma soğutma yapıyor musunuz
cekoslavakporseleni Sahraligunler ben fuska alıyorum canım, mama için kaynatıp Termosa dolduruyorum. Ama içireceksem kaynatmayı tercih etmem çünkü mineral değerleri kayboluyor kaynatınca.
Busranehirmila Sahraligunler fuska su kullanıyoruz analizlere göre en iyisi bu. Bebeğim 5. Aydan itibaren sadece mama aldığı için kullandığım suya dikkat etmek istedim. Fuska zaten e bebekte de satılıyor bebek suyu olarak. Bir süre öyle kullandım sonra kendi evimizdeki damacanayı fuska yaptık. Aralarında bir fark yokmuş. Tek fark bebek suyunun şişeleri 0.33 cc olduğu için taşıması kolay. Şuan 10 aylık oldu 9. Aydan sonra içtiği suyu kaynatmamaya başladım bir çocuk doktorundan duymuştum. Mama hazırladığım suyu bazen kaynatıyorum bazen kaynatmıyorum ama 1 aydır böyle ondan önce hep kaynatıyodum
Muverrih Sahraligunler Erikli veriyorum canım her ne kadar listede iyi bir siralamasi olmasada ben seviyorum tadı güzel. Sebilden veriyorum bazen sogutuyorum bazen zamanım olmuyor öylece veriyorum.
Serife00 Suyun bile canlı kalma süresi varmış 12 saat gibi o yüzden sık sık değiştiriyorum ben kaynamış veya buz tutup çözülmüş (oda ısısı) su veriyorum yahut 7 kez suyu bardaktan bardağa aktarıp canlandırıyorum aynı işlem dua okuyarakta yapılabiliyor su canlanıyor hazır su kullanmadım hiç dışarda değilsem eğer
susiron Hiç kaynatıp vermedim ben hangi suyukullanıyorsam ona devam ettim Gittiğim yerde de hangi hazır su varsa onu içirdim yada içilebilir çeşme suyu varsa onu kullandım yani ben ne içiyorsam onu verdim ..Bu su meselesi biraz abartılıyor bana kalırsa . Gittiğiniz yerde o marka suyu bulamazsanız bu çocuk ne içecek ? Alışılanın dışına cıkmak elbetteki zarar verecek çocugunuza ..Bazı konularda biraz geniş davranmak lazım diye düşünüyorum .Afrikada insanlar çamurlu su içiyor bildiğiniz toprak karısık mideleri mecburiyetten buna alışmış …berrak temiz bulduğumuz bu su nimetindede bu kadar ayrım yapmamalı diye düşünüyorum hem bugün hemde ilerisi içinde ..😊
Sahraligunler susiron Çokta hassas alıştırma taraftarı değilim fakat ph değerleri vs yinede incelemek lazim
nurelem susiron sudan bulaşan bulaşıcı hastalıkları biliyor musunuz, özellikle çeşme sulalrından. Bebeklere verilecek su kaynatılmalı , Çeşme suyundan bile rotavirüs, amip bulaşan bir çok çocuk var
Busranehirmila Sahraligunler rica ederim evet hassas alıştırmamak gerekiyor ben de diğer yorumları okudum fakat mama kullandığım için yani mamanın yüzde 90 ı falan su 😂 öyle olunca da insan en iyisini sunmak istiyor sonuçta maalesefki o çok büyük nimet olan anne sütünü veremiyorum 😞 içim ancak böyle rahat ediyor benim de.
Busranehirmila Sahraligunler ama dediğim gibi sadece su içmesi için veriyorsam onu kaynatmıyorum. Yani kaynatılmış suyu sadece mamaya kullanıyorum. Hatta bu ara bir kaynatıp bir kaynatmıyorum ama mamaların üstünde kaynatıp ılıtılmış su kullanınız yazıyor bilemiyorum
mrstucii06 Ben mamasi ve icme suyunu kaynatip cam şişeye koyuyorum mama yapacağım zaman cezveye koyup ısıtıp oyle yapıyorum icme suyunuda kaynamis su veriyorum 7 aylik bebeğim kafam karıştı şimdi nasil olmasi gerekiyor hayat su kullanıyoruz
Rules Sahraligunler plastikler kansorejen olduğu için cam şişede iyi marka ne bulursam onu alıyorum genelde Erikli var heryerden. Oda ısısı kaynatmadan.
Zerr Sahraligunler Bu kadar detaya gerek yok. İlk 2 hafta kaynattım verdim, sonra evdeki su neyse onu verdim.. korkma cnm bişey olmaz