Kimsenin başına gelmemiştir şu yaşadığım olay kızlar ben 2 buçuk aylık hamileydim bebeğim var o zamanlar 5 aylık falandı sanırım şuan 7 ayı geçtik şimdi hemen anlatıyorum hamile olduğumu öğrendim sezeryan doğum yaptığım için korktum spral kaymış farkında değiliz doktorumla görüştüm doğum 34 35 haftalık olur beklenmez 38 dedi tamam dedim bi sıkıntı yok yani bigün çok şiddetli bi karın ağrısıyla hastaneye gittim ama nasıl kramplar giriyor karnıma gittik bebeğim ölmüş😢 hemen doktorumu aradım kürtaj için ertesi gün gittim bi bakıyorum herkes 10 dakika da giriyor çıkıyor bana alttan hapı bi verdiler rahim açılsın diye bütün oda koridor kan oldu doktor geldi hemen geç dedi çatala rahim açıldı düşük yapıcaksın heralde tamam dedim bayıltılar gözümü bi açtım amaliyattayım üstünden 5 saat geçmiş meğer vakumla bebeği çekerken bebek rahim tam iyleşmediği için Rahime yapışıyor kanamam durmuyor 10 haftalık bebeği sezeryanla doğuruyorum oda yetmiyor bağırsağım deliniyor iç kanama geçiriyorum bi çıktım ne oluyor farkında değilim bebeğime mi üzüliyim canımın derdine mi düşiyim doktora mı bağırıyim şaştım kaldım neyse çıktık hastaneden iki üç gün sonra tabi ben bebeğim evde diye yalvar yakar çıktım üstünden 10 gün geçmedi belki sürekli ishalim doktora söylüyorum kadın doğum doktoru ne anlar bağırsaktan misali iyi işte sıkıntı yok demekki diyor hastaneye gittim acile yine tomografi falan derken hop devlet hastanesine yatış ertesi gün ilaçlı tomografi çekildi bağırsak tıkanıklığı diye amaliyata alıcaklar ben hemen beni amaliyat eden doktoru aradım özel hastaneyi anlattım gel dedi buraya gittim 6 gün boyunca hiç yemek vermediler kilo kilo serum yedim altı günün sonunda bağırsak yapışıklığı tanısıyla amaliyata alındım tekrar sezeryan yerim açıldı göbeğimde delik şeklinde toplam 5 yer iki dikişli şekilde açıldı 10 günde 2 defa sezeryan yerim açıldı bir yılda 3 kere doğurmuş gibi oldum ve tekrar amaliyat yani ben 22 yaşına daha girmemiş bi kere anne olmuş biri olarak 3 defa sezeryan yerim açıldı 5 defa göbeğim delindi ve bunların hepsi doktorun hatasıydı başına gelen yoktur ama bi kürtaj nelere mal oldu rahim parçalandı ben evladımdan ayrı kaldım ama şükür toparlandım iyiyim