İyi geceler arkadaşlar , 5 günlük bir bebeğim var acil sezaryen ile doğum yaptım ilk iki gün sütüm fazla gelmedi bebeğime yetmedi şimdi çok şükür geliyor. Gündüzleri full uyuyor biraz sarılık başlangıcı olduğunu söyleyince doktor uyandırıp bol bol emzirmem gerekiyormuş zar zor uyandırıp emziriyorum🥱 gece olunca da uyku uyumuyor meme alırken uyumayı seviyor bıraktığım an tekrar uyanıp ağlıyor . Aç olduğundan mı ağlıyor yoksa memeyle mi uyumak istiyor ben anlamadım sizce neden? ( İlk anneliğim pek bilgim yok)