isilhanim Hanımlar doğumdan itibaren ele alırsak, bebeklerin dönemlerinde , en zor ay hangisi sizce ?? İlk 3 ay mi , 3-9 ay mi ya da 1 yaştan sonrası mi?
Laden isilhanim her ay bir önceki ayı unutturuyor. Şuan bana sorarsanız 2 yaş sonrası derim. Eskileri unutturdu sağolsun kızım😁
turansmom isilhanim Bunu bir kaç ay önce sorsaydınız kesinlikle 4 derdim ama suan 7 aylık ve bir dakika yere bile koyamıyorum, o yüzden 7☹
Busranehirmila isilhanim şuan 10 aylık en zorlandığım dönem ilk 1 buçuk -2 aydı şuana kadar. 2 yaş olayını da çok merak ediyorum herkes söylüyorsa vardır bi bildikleri 😂😂
turansmom Karakayasveet05 Aay sizinkide size bağımlı oldu mu? Benimki koala gibi bir dakika ayrılamıyoruz🤷♀️
duru2603 4 diyodum ama 5 te öyleymiş ama ilk 2 ay da zordu, sonrasinin da pek iyi olacagına ümidim azaliyor..
Karakayasveet05 turansmom yedinci aya girdik çok huysuzlandı uyumuyo yeniyi sürekli bi ağlama heryere pesimden ağlıyo sürünmek istiyo surunemyince agliyo
Ayca2021 yavrukussss 4. Ayda ne var ya çok korkuyorum herkes 4.ay diyor benim kızım iki buçuk aylık yakında 3. Ay bitiyor 4. Aya başlıyoruz başımıza ne gelecek :)
turansmom isilhanim Valla anne baģımlısı oldu, bu kadar düşkün degildi aslında şimdi kimsenin kucagına gitmek bile istemiyor, tuvalete bile gidemiyorum🤷♀️
Busranehirmila isilhanim bizim rahatladı ama tam tersi olanlar da var tabii ki. Umarım siz de bizim gibi olursunuz
Sedonay isilhanim uykusu bitiyor ağlaması bitiyor herşeyi düzene giricek keyifli vakit geçirceksiniz inşallah ☺️