AlpBeyinAnasi eceyiilmazm Ink molekülleri süte geçemeyecek kadar büyük demişti bana bir dövmeci arkadaşım. Yine de emzirme döneminin bitmesini bekliyorum ben yaptırmak için hani ne olur ne olmaz diye.
1ana1evlat eceyiilmazm süte geçen dövmeden kaynaklı birşey yok ama dövme yaptırıldığında o bölgeden mikrop kapma ihtimali yüksek olduğu için önerilmiyor
Balbazar eceyiilmazm yapılan yere göre değişir ama strril şartlarda yapılmazsa enfeksiyon kapma ihtimaliniz var en uygunu emzirme bitince yaptırmak bende bekliyorum
gzdhmz Bende istiyorum, daha önce dövmelerimi yapan arkadaşla görüştüm emzirme bitince şimdi olmaz dedi deri altı olduğu için
Balbazar eceyiilmazm mesela dövme yaptıran kişiler 1 sene boyunca kan bağışı yapamıyor. Enfeksiyon kendimi geç dönemde gösterir diye