Birincisi gün içinde ve gece çok çok emziriyorum ek gıda ve suda içiyor ama bezleri boşa yakın hafif niye böyle bilmiyorum sütüm de fazla yani uzun uzun da emiyor ama bezler boş
ikinci olarak gece saat başı uyanıyor nerdeyse niye olabilir gündüz uykusu düzenli gece de 9-10 arasında uyuyor ama ilk yarım saat uyuyor sonra bir saatTe bir uyanıyor Her uyanınca emzirmek istemiyorum ama kilosu az olduğu için ordan da kesmek istemiyorum Nasıl düzelecek bu durum acaba