Kızlar benim 2 yüzük eskiden aldım uyguna şimdi iyi para ediyor 14 ayar bi tane yüzük almayı düşünüyorum 22 ayar sizce bi tane alsam zarar edermiyim sonucunda ? Bi iniş bi çıkış sürekli kararsız kalsam düşse benim altında düşçek ozaman alıyım desem şimdi alsam tamam sürekli satılan birşey değil altın ama hani almışkende zarar etmek istemiyorum fikriniz nedir