Kızlar doğum sonrası bagırsak problemım asla gecmedı duphalac kullanıyordum ama eczacı bebeğinde kakası sıvı gelebılır emzırıyosan dedi demekki süte gecıyrkı öyle dedi ve bana dulcolax kullan dedi aranızda kullanan varmı kabızlık için neler yapıyorsunuz lütfen yazin