Mehmetmetinim benimki yan yatırıyorum sırtüstü olarak buluyorum 4 buçuk aylık daha dönemiyor birde yatagına yanına destek yapıyorum bogulup mogulmasın diye tam dönemesin diye alerjik bebek benimki çok horluyor tıkanıyor o yüzden mecburum öyle yatırmaya yüzüstü yatırsam allah korusun bir saniye uyuyamam heralde başında beklerim.