Brtttt Merhaba arkadaşlar aranızda trakea borusu darlığı yaşayan varmı bebeklerinizde fikriniz var mı nasıl bişey
Brtttt Ygmryldrm aynı şekil kurbağa gibi çok değişik bir ses çıkartıyor gece nefesini zor çeviriyor gibi yapıyor ıslık hırıltı emerken değişik sesler çıkartıyor doktor geçer dedi ama korkuyorum ciddi bişey mi
Elisa3545 Ygmryldrm bazıları bebek büyüdükçe kendiliğinden düzeliyormuş ama bazılarında tıbbi müdahale gerektiriyormuş götürdün mü hiç doktora
Brtttt Elisa3545 doktorumuz söyledi trakea borusu gelişmediği için dedi önemli bişey değil 1 yaşa kadar geçer dedi ayrı bir doktora gitmeme gerek var mı
Elisa3545 Ygmryldrm yani doktorlar bir yaşına kadar geçer diyor internette de 1 ve 5 yaş arası geçiyormuş