Bende 3 ay oldu doğum yaptığıma. Dikiş yerler kaşınıyor du normalde bir hafta önce gece uyurken yine kaşıdim gece ve uyumuşum sabah kalktığımda iç çamaşırımın lastiği kan . Büyük iğne deliği gibi açılmış kenarından. Acile gittik içten iltihab var imiş dedi doktor. Antibiyotik tablet ve krem yazdı bı haftada içi kurudu su kan çıkmıyor. Yara da yapıştı